Utmanad...

Jag har bli utmanad av Camilla och Malin.


Här är reglerna:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

1. Jag pratar i sömnen...vilket min underbara sambo fått uppleva då han fått en del oförklarliga utskällningar.
2. Jag snabbstädar innan jag tar foto till bloggen.
3. Jag köper alldeles för många inredningstidningar.
4. Jag kan tycka något är fult men sen när det varit en trend i några månader så börjar jag gilla det. Har till exempel inte riktigt förståt ugglor trenden men om ett par månader dyker det säkert upp en uggla i mitt hem :)
5. Jag är hemnet beroende och jag fantaserar hur jag skulle göra om hemmen...och naturligtvis går alla väggar att riva...det är väl det de är till för?
6. Jag har två katter, en tjock och en smal...vad gör man åt det?!
7. Jag har världens bästa sambo...ibland när jag kommer på mina idéer till hemmet så säger han nej men sen efter att han funderat en dag kommer han och säger att det nog ska gå att göra :)

Hmm, eftersom denna utmaningen gått runt en hel del på diverse bloggar så utmanar jag Dig som har en blogg och läser detta som inte fått utmaningen tidigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0